?

Log in

 
 
30 March 2013 @ 04:06 pm
WHAT's UP GUYS?  

HEY~

It's has been a while since the last time i updated my LJ
First of all , I wanna tell u guys that i got STRAIGHT A's (8A) in my public exam last year
..I was shocked at first because i've never got that many A's in any test  before this


I miss LJ fanfic lol


huhu.. i moved from SMKA Tok Jiring (Terengganu) to SMK Cyberjaya (Selangor)
it was a great experience to go to that school
friends are super friendly and cool

love them all ... unfortunately,i just studied there for 3 weeks 'cause
on 16 Jan 2013 i got an offer to go to an elite boarding school

i dont wanna go because my new school is very awesome
but my daddy told me to go .. he told me that it's better for my future if i go to the elite school
i dont wanna disappointed him so i accepted the offer

i went to register @my new school on 29 Jan
at first it's quite hard for me to adapt things there
it's just too different than my previous school
the gap between new and old student are too much
it make me quite stressed at first
then .. when classes start .. that's when the 'HEAVEN' begin
I've got a lot of homework ~! and they learn the syllabus very fast

it's quite ard for me who is quite *slow-minded* to follow them
but i tried to .. i stayed up to study *sometime read novel lol


I MISS MY PREVIOUS SCHOOL!!!!!!!!!

SOOOOO MUCHH!!!  (SMKATJ n SMKC)

but what to do it's my destiny to move ne ~

still trying to get used to this new school
'i'll be the representive for my new school to  chain story telling competition , wish me luck ya !!!!


hmmm
CALLING AND BREATHLESS!!!! REALLY MAKE ME HAVING A HEART ATTACK!!!
they were so cool!!!
mecha mecha kakkoi yo!!!!
i really wanna watch last hope .. but dramacrazy just have ep 1-3 ..sienz
anyone know where to watch the drama ? *FULL!!

i miss mediafire.. :'(
why is it not 'working' anymore?


today i must go back to my dorm
it is calling for me to go there
so sad!! WISH ME LUCK THERE YA!

hope u guys will be happy always
stay strong and be unbroken
to give ur attention to someone that dont deserve it

that's all from me ..ja~

*I READ A LOT OF NC17 SAKURAIBA FIC FOR LAST 3 DAYS
thanks
mirrorchesuto

Tags:
 
 
Current Mood: Sad
Current Music: Breathless Arashi
 
 
 
24iza_run: sakuraiba24iza_run on March 30th, 2013 03:37 pm (UTC)
Uwaaaaaa....Ohishashiburi!!!! XDDDD *hug you in pink bear costume*

No wonder you're not around for quite long! You went to elite school! Omedetou! Do your best over there and for the competition too! o(>w<)o I'm sure you will get adapt with the new surrounding slowly. So please don't be to stress so much kay? Make a lot of friends and at the same time don't forget your friends in past school as well ^^

Btw about Last Hope, some of videos from DramaCrazy are stolen from other community so make sure to check their videos' source properly before you watch it or you might 'support' the website unintentionally ^^" You can join Miyase-subs community to download it :) Up till now she already updated 4 episodes.

Take care and I hope you will have a great day! *hug you in shrimp costume*
khaulabearkhaulabear on April 6th, 2013 08:52 am (UTC)
hisashiburida ne~ *hug u in pajama ~ :P
I MISSS YAH!!!! <3
it has been a while
not so long ago we chat almost every night hehe
miss those time ^^

still trying ... -.-
okay!!! i'll never forget my precious friend @my prev school <3
love them with all my heart

ahh~
thanks for telling me that
idk..it's the web that i used to watch dramas
k2..after this i'll check that comm out <3

maybe when i got longer holiday <3

take care too!!
huahahaha.. *hug u in schoolll uniform!!~